martes, 13 de mayo de 2008

LA XURRERIA






LA XURRERIA


Ara us explicaré la historia de la xurreria.

Els meus pares es van casar al 1932 i jo vaig néixer l’any 1933; els meus pares volien posar algun negoci i van pensar amb una xurreria doncs aquí a Solsona no n’hi havia cap.

La xurreria la va fer un fuster que es deia Queralt i estava sota la freixera del Passeig. Amb al temps es va reformar tres o quatre vegades. A mi em feien dormir sota el taulell amb un bressol fins que vaig ésser més grandeta i a l’hivern teníem molt fred, fins que varem trobar un local al carrer Castell, núm. 26.

Quan els meus pares van tenir la jubilació, junt amb el meu marit es va continuar el negoci i ens vem instal•lar al carrer Castell nº31. Aquí es va reformar i la vem fer més moderna continuant 26 anys fins la jubilació.

En principi i després de tants anys trobes a faltar l’ambient del públic, però al cap de un temps t’hi acostumes, doncs al fer-te gran també gaudeixes descansant i fent alguna que altra excursió o divertiment.

Lola


1 comentario:

Entre tots dijo...

Així coneixem més a la gent